Kui vaataja siirdub Youtube´i meelelahutust otsima, siis populaarsemate videote üles panijad teenivad selle pealt miljoneid eurosid.
- Enim teenib Youtube´is mänguasjadega mängiv naisterahvas. Foto: Ekraanitõmmis
„Pealtnägija“
avalikustas eile enim vaadatud juutuuberi Eestist. Toome teieni maailma enim vaadatud, aga ka miljoneid teenivad sotsiaalmeedia videokanalid.
Nimekirja aitas veebiajakirja Venturebeat tarvis kokku panna sotsiaalmeediakanalite väärtust hindav idufirma OpenSlate, mis arvestab teenistuse nii kanali jälgijate kui igakuiste vaatajatearvu järgi. Tulemused on hinnatud reklaamide kuvamise järgi ega sisalda võimalikke muid tasulisi kokkuleppeid ja teenistusi.
TOP: enim teenivad juutuberid 2014. aastal
Aastateenistus 4,5 mln eurot, 380 mln vaatamist kuus. Videote sisu on üllatav – naine pakib lahti lelusid ning mängib nendega.
Aastateenistus 3,8 mln eurot, 341 mln vaatamist kuus. Popikuninganna on muusikutest Youtube´i üks populaarsemaid. Näiteks mullu detsembris tema välja antud lugu
Blank Space kogus kuuga 250 mln vaatamist.
Aastateenistus 3,6 mln eurot, 323 mln vaatamist kuus. Rootsist pärit videomängude kommenteerija.
Aastateenistus 3,2 mln eurot, 270 mln eurot vaatamist kuus. Multikad lastele. Näiteks
klippi Wheels On The Bus on vaadatud üle 500 mln korra.
Aastateenistus 2,9 mln eurot, 254 mln vaatamist kuus. Muusikaäri EMI kanal. Rahaveskina töötab ka vana kuld, nagu näiteks
MC Hammer ja tema „U Can´t Touch This“ (138 mln vaatamist).
Aastateenistus 2,5 mln eurot, 225 mln vaatamist kuus. Vene lastesaadete kanal, kus saab vaadata ka Eesti vaatajaile tuntud Maša ja karu episoode. Näiteks
klippi pudrust on vaadatud üle poole miljardi korra.
Aastateenistus 2,5 mln eurot, 218 mln vaatamist kuus. Kanal toob vaatajani uute filmide reklaamklipid. Ja kinofänne on miljoneid, sest ainuüksi
Tähtede Sõja uue filmi isutekitajat on vaadatud enam kui 61 mln korda.
Aastateenistus 2,3 mln eurot, 200 mln vaatamist kuust. Muusikaäri Spinnin Records kanal, mis rõõmustab elektroonilise muusika austajaid.
Vaatatuim klipp on kogunud üle poole miljardi vaatamise ning pakub pildi sellest, kuidas pidulised end breiktantsijate taustal … lakuvad.
Aastateenistus 2,1 mln eurot, 190 mln vaatamist kuust. Kui sulle meeldivad palja ülakehaga näitlejad, kes end üksteise pihta loobivad ning vägivaldset kaklust etendavad, siis see kanal on sulle. Kanali popimas videos, mis on kogunud ligi 24 mln vaatamist, loobivad
41 ujumispükstes meest üksteist maadlusmatil.
Aastateenistus 2,1 mln eurot, 189 mln vaatamist kuust. See kanal pakub vaatajaile pikselirohkeid klippe arvutimängust Minecraft.
Populaarseimas videos, mida on vaadatud ligi 34 mln korral, saab näha, kuidas kangelane sööb ära tordi ja tänab üht oma fänni, kelle nimi on Boo Boo Chicken. Võib-olla tuhandendal korral lugedes muutub eelmine lause arusaadavaks.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.